Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Hoe kan ik het gebruik van checklists door vestigingen analyseren?

Het gebruik van checklists door vestigingen analyseren

U heeft de mogelijkheid om het gebruik van checklists die u voor uw vestigingen beschikbaar heeft gesteld, te analyseren.

Ga hiervoor naar Checklists > Analyseren > Checklists.

In het overzicht ziet u bij de beschikbaar gestelde checklists de naam van de checklist (1) en het aantal vestigingen dat de checklist gebruikt (2).

Door in dit overzicht op de naam van één van de checklists te klikken, kunt u per vestiging de checklist implementatiestatus bekijken.

Vervolgens ziet u voor iedere vestiging waarvoor deze checklist beschikbaar gemaakt is (1), de voortgang (2) en het voortgangspercentage. Het aantal vestigingen met een bepaald voortgangspercentage wordt aan de rechterzijde van het scherm in een grafiek weergegeven (3).

Via de link terug naar checklistoverzicht (4) gaat u terug naar het overzicht met beschikbaar gestelde checklists.

De implementatiestatus van een vestiging bekijken

U heeft de mogelijkheid om de implementatiestatus van een vestiging te bekijken door op de gekleurde balk bij voortgang (2) te klikken.

Bovenaan de lijst met eisen, wordt middels een gekleurde balk, de algehele implementatiestatus weergegeven (1). Beweeg met uw muis over deze balk voor een toelichting op de kleuren en het percentage eisen met deze status.

Klik in de lijst met checklist eisen, op de naam van een eis (2) om de implementatiestatus weer te geven.

Beweeg met uw muis over het gekleurde balletje voor een toelichting op deze status kleur. Verder kunt u een eventuele toelichting op de implementatiestatus lezen (3) en kunt u gekoppelde bestanden, linkjes en de implementatie historie bekijken (4).

Om terug te gaan naar het overzicht van implementatiestatus per vestiging, klikt u op het Terug naar overzicht linkje (5).


Is uw vraag beantwoord?