Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Veelgestelde vragen over profiel
Mijn profiel
Ik heb mijn e-mail adres gewijzigd maar mijn profiel toont mijn oude e-mail adres.
U moet h​et gewijzigde e-mail adres eerst bevestigen alvorens de wijziging wordt doorgevoerd. Bij het wijzigen van het e-mail adres ontvangt u een e-mail met instructies op het gewijzigde e-mail adres.
Lees meer
Hoe kan ik mijn profielfoto wijzigen?
Hoe wijzig ik mijn profielgegevens?
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Is het mogelijk om notificaties per e-mail te ontvangen?
Het is mogelijk om notificaties per e-mail te ontvangen. U kunt in uw profiel zelf instellen welke notificaties u wenst te ontvangen.
Lees meer
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Mijn vestigingen
Hoe kan ik mijn vestiging wijzigen?
Actieve vestiging wisselen Volg onderstaande stappen om van actieve vestiging te wisselen. Stappen Ga naar Profiel > Mijn vestigingen. Klik onder vestigingen op de vestiging om deze de actieve vestiging te maken. 🦉 Tip: Om snel van vestiging te kunnen wisselen klikt u in de rechter bovenhoek van de eQuse interface op uw profielfoto. Selecteer vervolgens bij 'wissel huidige vestiging' de vestiging die u wilt activeren.
Lees meer
Hoe voeg ik een extra vestiging toe aan mijn account?
Hoeveel vestigingen kan ik op mijn account toevoegen?
U kunt zoveel vestigingen toevoegen aan uw account als u wenst.
Lees meer