Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Veelgestelde vragen over profiel
Mijn profiel
Ik heb mijn e-mail adres gewijzigd maar mijn profiel toont mijn oude e-mail adres.
U moet h​et gewijzigde e-mail adres eerst bevestigen alvorens de wijziging wordt doorgevoerd. Bij het wijzigen van het e-mail adres ontvangt u een e-mail met instructies op het gewijzigde e-mail adres.
Lees meer
Hoe kan ik mijn profielfoto wijzigen?
Hoe wijzig ik mijn profielgegevens?
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Is het mogelijk om notificaties per e-mail te ontvangen?
Het is mogelijk om notificaties per e-mail te ontvangen. U kunt in uw profiel zelf instellen welke notificaties u wenst te ontvangen.
Lees meer
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
Hoe kan ik e-mail notificatieberichten uitzetten?
Kan ik een herinnering voor persoonlijk toegewezen taken ontvangen?
Mijn vestigingen
Hoe kan ik mijn vestiging wijzigen?
Actieve vestiging wisselen Volg onderstaande stappen om van actieve vestiging te wisselen. Stappen Ga naar Profiel > Mijn vestigingen. Klik onder vestigingen op de vestiging om deze de actieve vestiging te maken. 🦉 Tip: Om snel van vestiging te kunnen wisselen klikt u in de rechter bovenhoek van de eQuse interface op uw profielfoto. Selecteer vervolgens bij 'wissel huidige vestiging' de vestiging die u wilt activeren.
Lees meer
Hoe voeg ik een extra vestiging toe aan mijn account?
Hoeveel vestigingen kan ik op mijn account toevoegen?
U kunt zoveel vestigingen toevoegen aan uw account als u wenst.
Lees meer