Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Veelgestelde vragen over mijn vestiging
Algemeen
Waarvoor is de module Mijn Vestiging?
Met de module Mijn vestiging kunt u de vestigings- en contactgegevens beheren die voor alle medewerkers binnen uw vestiging zichtbaar zijn. Ook kunt u hier de labels beheren die binnen de vestiging in gebruik zijn.
Lees meer
Wat kan ik met labels?
Waar kan ik labels gebruiken?
U kunt labels gebruiken bij de volgende modules en systeemonderdelen: Activiteiten, Actueel, Benchmark, Bestanden, Calamiteiten, Checklists, Formulieren, Functies, Handboeken, Incidenten, Indicatoren, Kindermishandeling, Klachten, Leveranciers, Medewerkers, Meldingen, Onderhoud, Opdrachten, Permissiegroepen, Risico's, Stakeholders, Taakafhandelingen, Verbeteren en Weblinks.
Lees meer
Werken
Hoe kan ik mijn vestigingsgegevens aanpassen?
U kunt de vestigingsgegevens aanpassen via Mijn Vestiging > Beheren > Vestigingsgegevens.
Lees meer
Beheren
Hoe voeg ik gegevens toe aan mijn Vestiging?
Volg onderstaande stappen om een gegevens aan mijn Vestiging toe te voegen.
Lees meer
Hoe kan ik labels toevoegen?
Labels kunt u op twee manieren toevoegen. U kunt dit bij het toevoegen of wijzigen van het element zelf (bijvoorbeeld een activiteit) doen door bij het veld labels één of meerdere labels te selecteren. Daarnaast kunt u labels toevoegen via Mijn vestiging > Beheren > Labels (label toevoegen).
Lees meer
Hoe kan ik labels wijzigen?
Hoe kan ik labels verwijderen
Analyseren
Hoe kan ik het aantal koppelingen met een label zien?
U kunt het aantal koppelingen met een label zien via Mijn vestiging > Analyseren > Labels.
Lees meer