Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Hoe kan ik een checklist beschikbaar maken voor mijn vestigingen?

Een checklist beschikbaar maken voor mijn vestigingen

U heeft de mogelijkheid om een checklist beschikbaar te maken voor uw vestigingen (en hier later een analyse op implementatiestatus op uit te voeren).

Nieuwe checklist beschikbaar maken

Ga naar Checklists > Beheren > Checklists en klik op de knop checklist toevoegen om een nieuwe checklist toe te voegen.

Vul de algemene gegevens in voor de nieuwe checklist en selecteer bij Beschikbaarheid, de optie Beschikbaar maken om de checklist beschikbaar te maken voor uw vestigingen (1). Vervolgens kunt u bij Ontvangers instellen of u de checklist beschikbaar wilt maken voor vestigingsgroepen of voor specifieke vestigingen (2). Selecteer afhankelijk van deze keuze de vestigingsgroepen of vestigingen waarvoor u de checklist beschikbaar wilt maken (3).

 🦉 Tip: Door de optie “Huidige vestiging” aan te zetten, kunt u de checklist ook gebruiken in de huidige vestiging. 

Klik vervolgens op de knop volgende om de overig stappen te doorlopen en de checklist op te slaan.

Bestaande checklist beschikbaar maken

U kunt een bestaande checklist alsnog beschikbaar maken voor uw vestigingen. Ga hiervoor naar Checklists > Beheren > Checklists, klik op de checklist die u beschikbaar wilt maken en klik vervolgens in het zijpaneel op de knop wijzigen.

Selecteer bij Beschikbaarheid, de optie Beschikbaar maken om de checklist beschikbaar te maken voor uw vestigingen (1). Vervolgens kunt u bij Ontvangers instellen of u de checklist beschikbaar wilt maken voor vestigingsgroepen of voor specifieke vestigingen (2). Selecteer afhankelijk van deze keuze de vestigingsgroepen of vestigingen waarvoor u de checklist beschikbaar wilt maken (3).

 🦉 Tip: Door de optie “Huidige vestiging” aan te zetten, kunt u de checklist ook gebruiken in de huidige vestiging. 

Is uw vraag beantwoord?