Hoe kan ik een functie beschikbaar maken voor mijn vestigingen?
Een functie beschikbaar maken voor mijn vestigingen
U heeft de mogelijkheid om functies centraal te beheren en aan uw vestigingen beschikbaar te maken. Hierdoor kunnen vestigingen eenvoudig en op uniforme wijze functies toewijzen aan de medewerkers.
Volg onderstaande stappen om een functie voor uw vestigingen beschikbaar te maken.
Ga naar Medewerkers > Beheren > Functies en klik op de knop functie toevoegen.
Vul de algemene gegevens in voor de nieuwe functie en activeer de optie functie beschikbaar maken voor vestigingen (1).
U kunt nu de ontvangers selecteren (de vestigingen waarvoor u de functie wilt beschikbaar maken). Wanneer u de functie ook in het huidige account wilt toevoegen (het account waarin u bent ingelogd) dan kunt u dat doen door de optie huidige vestiging aan te klikken (2). Vervolgens heeft u de mogelijkheid om de functie voor alle vestigingen, vestigingsgroepen, of vestigingen beschikbaar te maken.
Afhankelijk van uw keuze kunt u vervolgens de gewenste groepen of vestigingen selecteren (3).
Indien u een bestaande functie voor uw vestigingen alsnog beschikbaar wilt maken (of de instellingen hiervoor wilt wijzigen) dan kunt u dat doen door de betreffende functie aan te klikken en vervolgens op de knop wijzigen te klikken.
🦉 Tip: de beschikbaar gemaakte functies zijn in het overzicht herkenbaar aan het kantoor icoon voor de naam van de functie.