Hoe kan ik e-mail notificatieberichten uitzetten?
E-mail notificatieberichten uitzetten
Volg onderstaande stappen om e-mail notificatieberichten uit te zetten.
⚠ Aandachtspunt: een medewerker heeft in bepaalde gevallen de mogelijkheid om een e-mail notificatiebericht te verzenden, zelfs wanneer u e-mail notificatieberichten heeft uitgezet!
Stappen
- Klik op uw profielafbeelding > profiel om uw profielinstellingen te openen.
- Klik onderaan de pagina, bij notificatie instellingen, op de knop wijzigen.
- U kunt de notificatie-instellingen per notificatie (1), of (als u toegang heeft tot meerdere vestigingen) per vestiging (2) instellen door op wijzigen (3) te klikken. Dit kan handig zijn wanneer u een specifieke notificatie bij meerdere vestigingen aan of uit wilt zetten, of juist voor een specifieke vestiging meerdere notificaties wilt aan of uitzetten.
- Klik na het wijzigen van de notificatie-instellingen op de knop opslaan om de wijzigingen op te slaan.