Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Hoe kan ik e-mail notificatieberichten uitzetten?

E-mail notificatieberichten uitzetten

Volg onderstaande stappen om e-mail notificatieberichten uit te zetten.

 ⚠ Aandachtspunt: een medewerker heeft in bepaalde gevallen de mogelijkheid om een e-mail notificatiebericht te verzenden, zelfs wanneer u e-mail notificatieberichten heeft uitgezet! 

Stappen

  1. Klik op uw profielafbeelding > profiel om uw profielinstellingen te openen.
  2. Klik onderaan de pagina, bij notificatie instellingen, op de knop wijzigen.
  3. U kunt de notificatie-instellingen per notificatie (1), of (als u toegang heeft tot meerdere vestigingen) per vestiging (2) instellen door op wijzigen (3) te klikken. Dit kan handig zijn wanneer u een specifieke notificatie bij meerdere vestigingen aan of uit wilt zetten, of juist voor een specifieke vestiging meerdere notificaties wilt aan of uitzetten.
  4. Klik na het wijzigen van de notificatie-instellingen op de knop opslaan om de wijzigingen op te slaan.

Is uw vraag beantwoord?