Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

8. Ondersteuning

8. Ondersteuning

Veelgestelde vragen en support desk

Voor ondersteuning bij het gebruik van eQuse kunt u terecht bij de Veelgestelde vragen (FAQ) en de support desk. Hieronder leest u hoe u deze hulpmiddelen kunt benutten.

Veelgestelde vragen (FAQ)

In de balk Snelle toegang vindt u de optie FAQ. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over het gebruik van eQuse. Naast deze antwoorden zijn er diverse instructie- en uitlegvideo’s beschikbaar die u stap voor stap begeleiden bij onderwerpen zoals het plannen van taken, het gebruik van formulieren en revisieplanning. Deze video's en antwoorden zijn bedoeld om u snel op weg te helpen en kunnen veel vragen direct oplossen zonder dat verdere ondersteuning nodig is.

Support desk

Als u aanvullende hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met de support desk via de vraagtekenknop onderaan de blauwe balk aan de linkerkant van het scherm. Via deze knop kunt u ondersteuning vragen bij specifieke problemen, algemene vragen stellen of een probleem melden. Heeft u een klacht, opmerking of suggestie? Wij horen dat graag, want uw feedback helpt ons om eQuse continu te verbeteren. Door ons toestemming te geven om uw account in te zien, kunnen we met u meekijken. Dit stelt ons vaak in staat om uw vragen sneller te beantwoorden of uw probleem op te lossen. We waarderen het ook altijd enorm als u uw tevredenheid met ons deelt!


Is uw vraag beantwoord?