De verschillende werkomgevingen
De verschillende werkomgevingen
U kunt in eQuse vanuit verschillende ‘omgevingen’ binnen de modules werken. Afhankelijk van welke omgeving actief is, biedt de module verschillende mogelijkheden. Er wordt in eQuse onderscheid gemaakt tussen een drietal ‘omgevingen’:
- Werken Hier kunt u taken afhandelen, overzichten bekijken, formulieren registeren en beoordelen en de kalender en verbetermaatregelen bekijken.
- Beheren Hier kunt u nieuwe onderdelen zoals activiteiten, bestanden, formulieren, indicatoren en medewerkers toevoegen. Ook kunt u taken toewijzen en de vestigingsgegevens beheren.
- Analyseren Hier vindt u een overzicht van de module en zijn ook de doorlooptijden zichtbaar (mits deze voor de module beschikbaar zijn, niet alle modules hebben doorlooptijden).
Welke ‘omgevingen’ voor u beschikbaar zijn, wordt bepaalt door de permissies die aan uw account zijn toegewezen. De actieve omgeving wordt weergegeven in het ‘kruimelpad’ links bovenaan het scherm.
⚠ Aandachtspunt: een administrator heeft in principe alle rechten.
Veranderen van omgeving
Wit u van omgeving veranderen, gebruik dan het ‘kruimelpad’. Klik op het pijltje bij uw huidige omgeving (“Beheren” in het voorbeeld) en kies uw gewenste omgeving om deze in te stellen als uw nieuwe omgeving.
U kunt ook in het modulemenu (linker keuzemenu) naar een module navigeren en direct de actieve omgeving instellen. Dit doet u door met uw muis over de module te bewegen en in het vervolgmenu, welke automatisch verschijnt, de gewenste omgeving aan te klikken.
🦉 Klik op de naam van een module om naar de module te navigeren zonder van omgeving te wisselen. De huidige actieve omgeving blijft dan ook in de zojuist aangeklikte module de actieve omgeving.