Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Veelgestelde vragen over kalender
Algemeen
Hoe kan ik iets op de kalender zetten?
U kunt in één van de modules in uw kwaliteitssysteem een taak aanmaken om deze op de kalender te laten verschijnen.
Lees meer
Wat is het verschil tussen de kalender in de werken en analyseren omgeving?
​De kalender in de werken omgeving is uw persoonlijke kalender. De kalender in de analyseren omgeving biedt een overzicht van alle taken die aan medewerkers zijn toegewezen.
Lees meer
Hoe kan ik taken filteren op module of status?
​U kunt het overzicht van taken op de kalender per module en/of status filteren door op de knop filteren te klikken en de gewenste filters aan te klikken.
Lees meer
Hoe kan ik de afhandelperiode zien?
​U kunt de afhandelperiode zien door het kalenderitem open te klappen zodat de taken zichtbaar worden. Klik vervolgens op ​afhandelperiode tonen​.
Lees meer
Mijn maandelijks terugkerende taak is niet zichtbaar in de kalender.
​Controleer of de startdatum en de einddatum van de taak niet binnen dezelfde maand en jaar vallen.
Lees meer
Hoe kan ik zien wie verantwoordelijk is voor een taak?
Hoe kan ik een taak namens een andere medewerker afhandelen?
Ik kan een taak niet vinden op de kalender.
Hoe kan ik de kalender van januari tot en met december bekijken?
Werken
Ik heb een kalender item in behandeling genomen maar het bolletje wordt niet paars.
Wanneer de einddatum van de taak reeds verlopen is zal deze rood kleuren (ook indien deze voorheen paars was). Hierdoor kunt u in één oogopslag zien welke taken aandacht vereisen.​
Lees meer
Analyseren
Hoe kan ik de taken van alle medewerkers zien op de kalender?
U kunt de taken van alle medewerkers zien via Kalender > Analyseren > Organisatie.
Lees meer
Hoe kan ik de taakafhandeling door vestigingen die een opdracht hebben uitgevoerd zien?