Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Veelgestelde vragen over handboeken
Algemeen
Waar kan ik de module handboeken voor gebruiken?
De module handboek stelt u in staat om uw kwaliteitsbeleid en algemene beleidszaken vast te leggen. Per hoofdstuk/paragraaf kunt u een tekst kwijt en eventueel bestanden koppelen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het personeelshandboek of de management reviews door de jaren heen.
Lees meer
Werken
Waar kan ik de taken van mijn handboeken vinden?
Deze kunt u terug vinden onder de module Handboeken. Handboeken > Werken > Handboek taken.
Lees meer
Beheren
Hoe kan ik een pagina toevoegen?
Hoe kan ik een pagina wijzigen?
Hoe herschik ik mijn handboekpagina’s?
Hoe kan ik bestanden aan een handboekpagina koppelen?
Kan ik gegevens uit andere eQuse modules aan een handboekpagina linken?
Hoe kan ik een hoofdstuk wijzigen met een actieve revisieplanning?
Om een hoofdstuk met een actieve revisieplanning te kunnen wijzigen, moeten alle stappen van de workflow worden doorlopen.
Lees meer
Hoe kan ik de positie van de handboeken verwisselen?
​De handboeken worden op alfabetische volgorde weergegeven. U kunt daarom de positie van de handboeken verwisselen door de naam vooraf te laten gaan aan een getal (voorbeeld: 1 Personeelshandboek)
Lees meer
Hoe kan ik een handboek voor mijn vestigingen beschikbaar maken?
Hoe kan ik aanvullingen door vestigingen mogelijk maken voor een beschikbaar gemaakt handboek?
Hoe kan ik een aanvulling maken op een beschikbaar gemaakt handboek?
Hoe kan ik e-mailnotificaties altijd sturen?
Hoe kan ik sjablonen gebruiken?
Analyseren
Hoe kan ik als hoofdkantoor een analyse uitvoeren op handboekpagina’s met tekstuele aanvullingen?